Subject: Teade teenuslepingute ülemineku kohta
From: "Hiiumaa Ametikool" <[email-masked]>
To: "eda" <[email-masked]>
Date: Mon, 31 Aug 2026 13:00:00 +0300

[email-masked] ei saada teile sageli meilisõnumeid.
<https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification> Lugege teavet selle kohta,
miks see on oluline

E-kiri saadeti väljastpoolt RIA-t. Kui Sa ei tunne saatjat, siis ära ava
linke ega manuseid!

Lugupeetud lepingupartner

Teavitame Teid, et Hiiumaa Ametikool lõpetab oma tegevuse 31.08.2026.

Seoses Hiiumaa Ametikooli tegevuse lõpetamisega lähevad kõik Hiiumaa
Ametikooli kehtivad teenuslepingud ning nendest tulenevad õigused ja
kohustused alates 01.09.2026 üle Hiiumaa Gümnaasiumile ja Rakenduslikule
Kolledžile.

Lepingute üleminek toimub õigusjärgluse alusel ning lepingud jätkuvad
senistel tingimustel.

Palume tähele panna arvete esitamise korda üleminekuperioodil: 2026. aasta
augustis osutatud teenuste eest palume arved esitada Hiiumaa Ametikoolile
vastavalt kehtivatele lepingutingimustele.

Alates 1. septembrist 2026 palume lepingute täitmisega seotud dokumendid,
arved ja muu kirjavahetus esitada vastavalt Hiiumaa Gümnaasiumi ja
Rakendusliku Kolledži rekvisiitidele.

Täname Teid senise koostöö eest ning loodame selle sujuvale jätkumisele
Hiiumaa Gümnaasiumi ja Rakendusliku Kolledžiga.

Lugupidamisega

Hiiumaa Ametikool